Att vara ledig på en vardag

Vi gick ut på stan vid 10, innan det var folk där. Lämnade in en gammal jacka/kappa och bytte dragaren på dragkedjan, och vips så hade jag en "ny" jacka för ett par hundra.
Reklamerade en annan jacka/tröja jag köpte för ca 1 år sedan, där dragkedjan gått sönder. Tycker att den ska hålla längre än så. Så jag fick pengarna tillbaka.
Och så provade jag ut ett par nya löparskor. Har haft de gamla kanske 3 år, och nu blir man blöt underifrån om det är blött ute. När jag jämförde med nya skor så kändes de gamla plötsligt väldigt slitna... hon i butiken sa att hon inte ens skulle gå i dem. Jaha, kanske inte konstigt att man får ont lite här och var då?
 
Känns roligt att köpa nya nu när jag springer mer igen. Dock så blir det ingen träning idag, för jag lyssnar på kroppen och vilar. Även fast det är tråkigt. Så tråkigt. Men är det vad som behövs så är det bara att göra så.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pannasofia.blogg.se

Länge har jag funderat på att skaffa en blogg. Så nu gör jag det. Tanken med bloggen är hållbarhet på olika vis, men kommer att bli en mix av mig och jag tänker mig att den får växa fram. Många tankar har kommit under det senaste året, då jag blivit sjukskriven för utmattning och därför behövt ändra på mitt liv och ta tag i mina tankar och känslor. Det var så tanken om bloggen kom till.

RSS 2.0