Städdag

Lagom väder för en städdag i allafall. Nån plusgrad och regn.
 
Konstigt ändå hur lång tid det kan ta att städa en etta på 42 kvadrat?
 
Idag har jag ägnat mig åt badrummet medan Johan tog klädkammaren och lite av hallen. Imorgon blir det nog en tur till tippen, ikea (köpa förvaringsgrejer) och veckohandling.
 
Hoppas att nästa veckas matlagning går bättre än denna, då vi ficka lämna tillbaka en stinkade fisk (synd om den som dog i onödan), kasta dålig potatis och åka till affären 2 ggr mitt i lasagnelagandet och ändå äta spaghetti och köttfärssås till middag. Lasagne till matlåda blev det i alla fall.
 
Nu väntar renfärsbiffar och ett glas vin.
Trevlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pannasofia.blogg.se

Länge har jag funderat på att skaffa en blogg. Så nu gör jag det. Tanken med bloggen är hållbarhet på olika vis, men kommer att bli en mix av mig och jag tänker mig att den får växa fram. Många tankar har kommit under det senaste året, då jag blivit sjukskriven för utmattning och därför behövt ändra på mitt liv och ta tag i mina tankar och känslor. Det var så tanken om bloggen kom till.

RSS 2.0