Samboliv

När vi inte gjort klart matlådorna utan det ska kompletteras med ris eller så. Jag ligger på sängen och vilar. Sambon ropar och frågar om vi har makaroner. Jag svarar att vi har det och på vilken hylla. Sedan hör jag honom skaka paketet, hälla upp i kastrullen och säga "jag tar allt".
 
Men jag då?!? Jag skulle ju ha köttbullar och makaroner imorgon till lunch! Ojdå.
 
Han cyklade och köpte nya makaroner till mig. Storpack. Så nu har jag 1,3 kilo gammaldags idealmakaroner. Toppen med en klick smör och lite Västerbottenost.
 
Sa jag att vi precis innan hade varit och storhandlat? 😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pannasofia.blogg.se

Länge har jag funderat på att skaffa en blogg. Så nu gör jag det. Tanken med bloggen är hållbarhet på olika vis, men kommer att bli en mix av mig och jag tänker mig att den får växa fram. Många tankar har kommit under det senaste året, då jag blivit sjukskriven för utmattning och därför behövt ändra på mitt liv och ta tag i mina tankar och känslor. Det var så tanken om bloggen kom till.

RSS 2.0