Att inte ropa hej!

Ja man ska väl inte ropa hej förrän man är över bäcken. Mer hur vet man säkert att man är det då?
 
Skrev ju nyss att jag kände mig frisk. 
Inte lika mycket längre. Men det är väl också så det kan vara med det här tillståndet. Den här veckan har varit lite kämpigare.
 
Allt tar längre tid, känner mig trött och glömsk. Inte lika närvarande. Yr. Stressad. Går fort. Inte så effektiv. Försov mig en morgon.
 
Men ändå skönt att få vara sambo. Yoga på distans från bästa Urban Yoga i Sundsvall och lite löpning idag.
 
Ska bli skönt med helg snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pannasofia.blogg.se

Länge har jag funderat på att skaffa en blogg. Så nu gör jag det. Tanken med bloggen är hållbarhet på olika vis, men kommer att bli en mix av mig och jag tänker mig att den får växa fram. Många tankar har kommit under det senaste året, då jag blivit sjukskriven för utmattning och därför behövt ändra på mitt liv och ta tag i mina tankar och känslor. Det var så tanken om bloggen kom till.

RSS 2.0