KompiskvĂ€ll 💙

Skitdag. HjÀrnan var av frÄn första början. Golvet liksom gungade nÀr jag kom in i sjukhuset. Kopplingarna gick inte riktigt fram. Jobbet gick ÀndÄ ganska bra och var roligt.
 
Sedan vila. Vila. TÀnka att man borde vara ute i det fina höstvÀdret.
 
Handla pÄ Willys. StÀllde mig lÀngst bak i kassan nÀr en tjej kom o sa att hon kunde hjÀlpa mig i sjÀlvscanningskassan. SÄ trevligt. 2 ambulanser med blÄljus till samma adress pÄ vÀgen hem. SÀllan bra tecken.
 
Middag och prat med en kompis som gav en massa positiv energi 💚
 
 NÀr man ska plasta in den överblivna sÄsen eftersom det inte finns nÄgon lÀmplig liten burk. PÄ vÀg till kylen. Men, skulle jag inte lÀgga resten av maten i lÄdan? Och det finns vÀl lock!
 
 
Gott var det i alla fall. Enkelt. En massa kryddor. Kan rekommendera boken, mÄnga goda och lÀttlagade vegetariska recept.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pannasofia.blogg.se

LÀnge har jag funderat pÄ att skaffa en blogg. SÄ nu gör jag det. Tanken med bloggen Àr hÄllbarhet pÄ olika vis, men kommer att bli en mix av mig och jag tÀnker mig att den fÄr vÀxa fram. MÄnga tankar har kommit under det senaste Äret, dÄ jag blivit sjukskriven för utmattning och dÀrför behövt Àndra pÄ mitt liv och ta tag i mina tankar och kÀnslor. Det var sÄ tanken om bloggen kom till.

RSS 2.0